27.4.08

Nedlagt

Denen bloggen legg ned i dag.
Kanskje gjenoppstår den seinare på ei anna dresse. Kven veit.

Grunnen? Det er for mange som diskuterar person i staden for sak og for mange som prøve å pressa blogging inn i ein boks. Eg orkar ikkje å forhalda meg til slikt når eg skriv.

Eg kjem til å fortsetja å skriva i reisebloggen min når eg reiser :)

Er du her fordi du kjenner meg i røynda, ikkje fordi du er ein bloggar? I såfall kan du senda meg ein e-post eller ei melding på fjesbok og få adressa til der eg skriv no.

Minnea og Randi: Eg beklagar oppriktig at eg aldri svara på "oppgåvene" dykkar. Eg hadde lyst til å skriva dei, byrja på dei til og med, men så fekk eg denne bloggeklumpen me har hengt i så opp i halsen at eg ikkje orka. Beklagar.

Takk for meg.

8 Comments:

Blogger Hjorthen said...

Trist:-(

Men forståelig, jeg satser dog på at du vender tilbake i en eller annen form. Ja det gjør jeg!

April 27, 2008 7:05 PM  
Anonymous randi said...

Du tilgis :-)
Og jeg fatter ikke styret - betrakter det på avstand og det fremstår som flagg på 17 mai debatten. Ufattelig og trist.

Lykke til med nye prosjekter!

April 27, 2008 8:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

aaawwwwww
Skal du ikke skrive mer? Det er surt og trist og litt som regn på sommeren, Må til men det kan godt skje når ingen følger med. Blæ, du vet.

Jeg kommer til å ta det personelig om ikke vi drikker et eller annet usunt snart. :)

Erik

April 28, 2008 5:29 PM  
Blogger Ingerid said...

Eg e her fordi eg kjenne deg. Så ny link mottas med takkkkkkk.


ingerid

April 28, 2008 7:52 PM  
Anonymous Guri said...

Hjorthen og Randi: Reisebloggen min skal fortsetja å leva då :)

Erik: Sjekk fjesboka di.

Ingerid: :D

April 28, 2008 9:24 PM  
Blogger HellYeah said...

æsj så dumt at du slutter. Husk og si i fra hvis kommer tilbake et annet sted da.

April 28, 2008 10:08 PM  
OpenID minneapolise said...

Jeg skjønner deg godt, har kjent bloggeklumpen selv og måttet tvilholde på gleden jeg hadde over å blogge før byen ble som den har vært i det siste. Jeg har fortsatt håp om bedre tider, og håper du kommer tilbake etterhvert.

Det blir så feil når det er de som utelukkende gjør bloggerbyen til et positivt sted som forsvinner.

Sier "vi sees" jeg! (satser på det)

May 10, 2008 6:22 PM  
Blogger Guri said...

Hellyeah: Du får nok vita det si såfalll ja.

Minnea: Wow! og Tusen takk! seier eg til det :)
Me "møtes" nok igjen... :)

May 11, 2008 11:49 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home