1.3.08

Svar konkuranse

Sitatet "Slik sett synes faget å ha gått inn på informasjonssamfunnet sine premissar der kravet lett blir at alt skal med og ingenting forkstast." er henta frå "Musikk i bruk" av Magne Espeland frå 1992 og handlar om musikkfaget på 70- og 80-talet.

Esquil, Randi og Minneapolise var like nære med sine svar og får difor alle lov til å velja tema og sjanger for ein post eg skal skriva. Eg vil skriva postane i løpet av dei tre neste vekene. Tema og sjanger kan de skriva i ein kommentar.

10 Comments:

Anonymous randi said...

Kult å vinne ;-) må vist se på hva du har skrevet før, det skal jo helst være noe nytt ikke sant? en liten utfordring.. Hmmmmm tenke tenke...

March 01, 2008 7:56 PM  
Blogger Esquil said...

ah, litt anvendt logikk skulle fått meg nærare den der, ved å tenkje på kven som skriv bloggen.

men seier er seier :) og som sagt, du trenger noe juicy/ provokativt/ tabloid.

tema: gruppesex
sjanger: skjønnlitterær

lykke til :)

March 01, 2008 7:56 PM  
OpenID minneapolise said...

Musikk faktisk? Der har jeg mer inntrykk av at blokkfløyta skal med, alle andre instrument kan forkastes... ;)

March 01, 2008 8:15 PM  
Blogger Guri said...

Randi: Tenk iveg. Utfordringar er å førtrekka :) Og gratulerar med siger.

Esq: Ja. Du veit jo faktisk kva eg studerar, så eg burde vel eigentleg ha stilt strengare krav til deg, men gruppesex i skjønnlitterær form skal bli ;)
Takk.

Minnea: Eg trur mange har det inntrykket, men det er alltså i praksis, ikkje ifølgje læreplanen. Blokkfløyte har ikkje vore nemnt med eit ord i i alle fall dei to siste læreplanane. Problemet er jo at mange "musikklærarar" eigentleg er matte, norsk eller tilsvarande lærarar og berre har musikk fordi dei må, og då enda dei opp med å gjera ting slik som det var då dei hadde musikk for 40 år sidan...

Men tema og sjanger? Tenketid er sjølvsagt lov :)

March 01, 2008 8:43 PM  
OpenID minneapolise said...

Tema: hasjplantasje-jakt i nabolaget
sjanger: novelle

March 07, 2008 6:32 AM  
Anonymous Guri said...

Ooooh!
Skal prøva (men om novella mi vert ei forteljing må ingen bli veldig lei seg...).

March 07, 2008 3:41 PM  
Anonymous randi said...

Vinner man så er det kjekt å få noe en trenger eller har lyst på... og jeg prøver å planlegge sommerens reisemål. Dermed;

Ønsker jeg meg en anbefaling, et sted som er spennende og litt annerledes, du velger sted og avstand (med unntak av Peru, been there done that) men fint om det er sånn nogenlunde innen overkommelig pris og med ryggsekk på ;-)

Åh gleder meg!!!

Tema; Et godt reisetips.
Sjanger; Reportasje

March 07, 2008 9:13 PM  
Blogger Guri said...

Will do :)
Du bur i Usa, er det ikkje så?

March 08, 2008 1:08 PM  
Anonymous randi said...

Riktig - Houston Texas. Det betyr at en del reiser er "kortere herfra enn derfra du er". Men jeg er alltid i Norge en tur i løpet av sommeren så kommer det et godt tips i Europa kobler jeg de sammen!

Du står ganske fritt der altså - Gleder meg!

March 08, 2008 6:08 PM  
Blogger Guri said...

:)

March 09, 2008 11:21 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home