15.1.08

Lur sjefen!

Kjekke rampestrekar til datarommet på skulen/arbeidsplassen eller dei litt tekninsk tilbakeståande familiemedlemmane dine.

Det må vera windows for at dette skal fungera.

*Når kollegaen/fyren på datarommet/mora di går bort frå datan slår du til.
Trykk på "Alt Gr" og ein piltast (samtidig altså).
Tjoho! Skjermbiletet er feil veg.

Veldig kjekt. Særskilt om du er litt betre enn meg på å halda deg alvorleg slik at det ikkje vert så openberrt at det er deg.

Denne har eg stole frå Sonja.
Hups! det var ikkje Sjona eg hadde teke den frå, men Frøken Makeløs.

*Trykk "Start", så vel du "kjør". Då får du opp ein boks. I den boksen skriv du inn net send/users din beskjed
Då får alle på same nett som deg opp ein boks dei må klikka ok i. Dette fungerar ikkje alltid, kjem an på korleis nettet der du er heng saman. Kanskje er det nokon i finland som er på same server som du (dom du jobbar i ei stor, internasjonal bedrift) som får beskjeden og ikkje dei på avdelinga di. I så fall er det ikkje fullt så festleg. Kanskje bortsett frå for dei i Finland.

Og ja. Eg skriv dette fordi eg ikkje har tid til å skriva noko ordentleg.

4 Comments:

Anonymous Sonja said...

Jeg burde vel egentlig holdt kjeft og tatt æren selv, men jeg tror du blander meg sammen med Frøken Makeløs:

http://frokenmakelos.blogspot.com/2008/01/morsom-knapp.html

Jeg tar det som en kompliment, da. :-)

January 15, 2008 10:06 PM  
Blogger Guri said...

Darn! Eg var så sikker på at det var hjå deg eg hadde lese det, sjølv om eg ikkje fann det då eg såg innom for å sjekka.
Men takk. Skal fiksa :)

January 15, 2008 10:08 PM  
Blogger Frøken Makeløs said...

Takk for ærligheten Sonja :-)

Jeg har ikke turt å tøyse med sjefen ennå, så vil gjerne høre hvordan det går når du prøver ut dette trikset på noen!

January 15, 2008 10:24 PM  
Blogger Guri said...

Lykke til med å tøyse med sjefen :)

January 16, 2008 9:20 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home