8.12.07

Filmar du bør ha sett, ein føljetong. Del 3

Spirited Away/Cihiro og heksene

Eg er så vanvittig uinspirert for tida at eg ikkje ei gong greier å knota ned eit brukande samandrag av filmen... :)

Cihiro er eigentleg ei heilt vanleg jente, men for å redda seg sjølv, foreldra og den hyggelege guten Haku må ho vera modig og lur og gjera masse skumle greier. Det greier ho sjølvsagt.

Filmen er heilt fantastisk absurd og Chihiro bankar alle dei dumme Disneyprinsessene any day.

Ikkje greide eg å finna ein grei trailer heller. For eg fekk heilt angst av dei med engelsk tale. Dei seier jo alt heilt feil. Så her kjem ein litt handlingslaus japansk ein. Bjørn over med meg.

Men filmen er vel verdt å sjå. Eg lovar.



Eg er klar over at eg ikkje akkurat har promotert ukjende filmar i denne føljetongen min. Men slik har det altså berre blitt. Filmblogginga mi er mest for at eg skal skriva noko i det heile når eg eigentleg ikkje har tid til å skriva :)

6 Comments:

Blogger Avil said...

Likar du den, bør du også sjå Det levende slottet. Veldig, veldig fin.

December 11, 2007 10:18 AM  
Anonymous Guri said...

Will do :) Den står på lista. Du veit, den ein har over filmar ein skal sjå når ein får tid...

December 11, 2007 10:29 AM  
OpenID virrvarr said...

I <3 that movie :D
Det er en film alle blir glade av å se. Har du sett Totoro?

December 20, 2007 1:15 PM  
Blogger Guri said...

Skal sjå den ein av dei næraste dagane :)
Kjærasten til søstra mi har den , eg har berre ikkje rukke å sjå den endå... Men no får eg jo ferie ! :)

December 20, 2007 5:54 PM  
Blogger Esquil said...

jeg pleier ikke å like asiatiske greier, men jeg likte også cihiro og heksene. fantasirik sak, nesten som en drøm.

December 30, 2007 9:22 PM  
Blogger Guri said...

Eg likar ein del "asiatiske greier", men Chihiro og heksene er ekstra bra. Mykje avdi det er så absurd, litt sånn type ting eg kunne ha kome på å skriva. Sånn bortsett frå at eg ikkje skriv då... heh.

December 31, 2007 1:23 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home