29.12.07

Alle barna i bloggebygrenda

Eskil har tagga meg til å sei fem ting om barndommen min. Så her kjem megmeget.

Eg var visst eit særs snillt og veloppdragent barn (før fylte 4 vel og merka). Ved eit tilfelle skal eg ha stått ved grandtanta mi (som altså var naboen min og) sitt låge stovevindauga fullt av knuseleg nips medan alle naboane såg bekymra på. Sjølvsagt stod eg berre fint og såg utan å røra noko.


Ja, eg veit biletet er feil veg. nei, eg bryr meg ikkje.


Eg gjekk på skule i sju år (inkludert førskule) ikkje langt frå der dette biletet vart teke.



I denne skogen lære eg og å bruka kart og kompass.

Eg er odelsjente, noko som har ført til at det var lite dokker og fine kjolar og meir tråtraktor og kjeledress i barndommen min. Eg har aldri høyrt foreldra mine sei at det fins ting jenter ikkje kan gjera som gutar kan. Me fekk til og med lov til å stå og tissa. Ja, det går an.



Eg har brukt mykje tid med dette treet. Både klatrande og huskande.



Utsikten frå treet er om lag slik.



Så det var det. Eg er ikkje så glad i å fortelja alle og ein kvar om barndommen min, så dette er så personleg som det vert på nett.

Om de vil kan de føla dykk tagga.

5 Comments:

Blogger Esquil said...

nice work, nice photo. Og vossautsikten ruler :)

December 30, 2007 9:21 PM  
Blogger Guri said...

Thank you :)
Det gjer den jo, men akkurat dette er hardangerutsikt ;) Kom for seint på at eg burde ha skrive i posten at treet står i mormors hage...

December 31, 2007 1:19 AM  
Blogger Delirium~ said...

Svar på kommentar hos meg ;o)

Jeg har sluttet med laiv for godt. For ca 5 år siden. Jeg har til og med gitt bort alle laivklærne mine, inkludert verdens varmeste hettekappe (vadmel foret med tynt ull). Det var grådig moro mens jeg holdt på, men så gikk jeg lei etter et par dårlig organiserte laiver. (ok - har vært litt "sis" på noen laiver etter det, men ikke noen skikkelige roller på sånn ca 5 år altså)

Ellers er nok laiv.org stedet å gå fortsatt tror jeg!

January 14, 2008 8:23 AM  
Blogger Delirium~ said...

(jeg har svart i min blogg også, jeg! Men sånn som dette får du jo beskjed..)

Guri: Ah - da kan man fort føle seg litt lost. Når du bare snakker om laiv merker jeg at jeg klarer å bli litt fristet (jeg er lett å lede). Hvilken laiv skal du på? Men dere skal vel kanskje ha gruppemøter og sånt? Det pleier å gjøre underverker for lostheten - spesielt siden slike møter ofte involverer øl ;o)

January 14, 2008 12:20 PM  
Blogger Delirium~ said...

(jeg har svart i min blogg også, jeg! Men sånn som dette får du jo beskjed..)

Guri: Ah - da kan man fort føle seg litt lost. Når du bare snakker om laiv merker jeg at jeg klarer å bli litt fristet (jeg er lett å lede). Hvilken laiv skal du på? Men dere skal vel kanskje ha gruppemøter og sånt? Det pleier å gjøre underverker for lostheten - spesielt siden slike møter ofte involverer øl ;o)

January 14, 2008 12:20 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home