21.8.07

Filmar du bør ha sett, ein føljetong. Del 2

Sidan eg er relativt sliten for tida (fulltidsstudie og fulltidsjobb + kor, det er ei lang historie) kjem eg ikkje til å skriva ein veldig lang tekst om den andre filmen på lista mi.

Den andre filmen fortsett på sett og vis der Fucking åmål slapp. Der Fucking Åmål tek opp relativt uskuldig kjærleik mellom heilt vanlege jenter tek den andre filmen opp korleis kjerleik kan oppstå sjølv om dei involverte har eit annarleis forhald til kjønn enn det dei fleste har.

Filmen tek og opp ein del av problema ein kan møta på om ein ikkje er komfortabel med det kjønnet ein har og korleis samfunnet meinar at folk av eit spesifikt kjønn skal oppføra seg.

Det er ein veldig sterk film, spesielt for oss som har eit over gjenomsnittet trøblete forhald til kjønn. Eg synest det er ein vanskeleg film å sjå, både avdi eg kjenner meg veldig igjen i ein del av det og avdi filmen er basert på ei sann historie.

Uansett, det er ein bra og viktig film (med ein traurig trailer, ikkje døm filmen på grunn av traileren) som du bør sjå. Hilary Swank fekk Oscar for beste kvinnlege hovudrolle for innsatsen sin i denne filmen.

Boys don't cry




PS: Hurra! Eg fekk til å posta traileren under teksten.

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home