5.3.07

O sole mio

No er eg i Stavanger. I morgon skal eg synga på 1. runde på opptaksprøve til konservatoriet her.

Akkurat no har eg flykta inn på rommet eg bur i hos tanta mi og familien hennar, for eg greier ikkja lata vera å snakka ellers og eg bør spara på stemma.

På torsdag skal eg på 1. runde på opptaksprøve i bergen.

På laurdag har eg regiprøve på Sour Angelica.

På søndag tek eg toget til Oslo. På mandag har eg 1. runde på opptaksprøve i oslo.

For tida er eg mest oppteken av at eg ikkje skal filososfera over mine sjansar for å koma inn, så mesteparten av tida brukar eg på å øydeleggja høyrselen min med for høg musikk.

Det er mogeleg eg er litt vanskeleg å forhalda seg til for tida.

No skal eg gjera yoga.

7 Comments:

Blogger lotten said...

Heia! Heia!

March 07, 2007 4:23 PM  
Blogger Ynjber said...

lykke til! Ska tenke på dæ

March 07, 2007 4:50 PM  
Blogger Guri said...

Takk :D

March 08, 2007 10:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

lykke til

erik

March 08, 2007 9:47 PM  
Anonymous Sexy Sadie said...

Hvordan gikk det?

March 12, 2007 11:41 PM  
Anonymous Sexy Sadie said...

Ja, hvordan gikk det?

March 31, 2007 10:11 PM  
Anonymous Guri said...

Eg kom akkurat ikkje inn, sjøh. :/

June 25, 2007 10:49 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home