31.3.07

Ave Maria

Grunnen til at eg ikkje har posta noko på lenge er sjølvsagt at eg har konventert til katolisismen og vorte nonne.



Eventuelt at eg har jobba masse overtid på jobben min, sett opp opera, sett opp Brahms "deutsches requiem", og dessutan vore sjuk i bronkiane, bihulen og øyra mitt. I dag heldt eg på å svima av på scena. Hups.

I morgon skal eg bladsynga salmar eg aldri har høyrt før på gudsteneste (i johanneskyrkja klokka 11 om nokon er interesserte) og så ta toget vekk frå våren i bergen til vinteren der eg skal stå på brett, eta, sova og sjå på tv. Eg er tilbake når eg byrjar å kjeda meg.

Forresten kom eg ikkje inn på dei studia eg søkte på, men eg kan visst byrja på eit årsstudium i stavanger. Me får sjå kva det blir til.

7 Comments:

Anonymous Sexy Sadie said...

Donna nobis patchem...

March 31, 2007 10:10 PM  
Blogger Mari said...

Eg syns du skal begynna i Stavanger, så eg får litt selskap.

April 05, 2007 12:58 PM  
Anonymous Sexy Sadie said...

Hvilken opera da?

May 31, 2007 2:45 PM  
Blogger Sexy Sadie said...

Guri..

Svar oss da...

June 16, 2007 10:56 PM  
Blogger Guri said...

Beklagar...

Soure Angelica var operaen :)

Eg kjem nok tilbake om litt :)

June 18, 2007 6:47 PM  
Blogger John Doe said...

likte bilde :P

June 23, 2007 1:35 AM  
Anonymous Guri said...

Thank you, eg har teke det sjølv :)

June 25, 2007 10:48 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home