14.2.07

Bill.mrk. Sur og antiromantisk.

Sidan eg er slik ei sur og antiromatisk feministkjerreing som hatar valentinsdagen* skriv eg ikkje noko ordentleg i dag. I morgon derimot vert det operapolitikk.

*Dette er litt sant og litt usant. Eg er ei sur og antiromantisk kjerring som hatar valentinsdagen, men det har lite med at eg er feminist å gjera, ei heller har det nokon ting med at eg er singel å gjera. Faktisk er det min angst for forhald som gjer meg antiromantisk og anivalentinsdagisk. Å vera singel er dødsfeitt!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

lolguri

erik

February 14, 2007 5:58 PM  
Anonymous Guri said...

Men det er sant, det er berre eit pr-stunt for at folk skal koma hit og lesa operapolitikk seinare i dag;)

February 15, 2007 8:54 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home