10.10.06

Testing, testing, ein, to, tre

Så var internettet altså tilbake.
Alt som trengdes var ein meir smarbeidsvillig telenorperson, ip-adressa til modemet (det er det ein kallar det?) og passordet som stod på arket me fekk ei gong i fjor sommar. Jah! Neste gong kan eg fiksa problemet sjølv.

Sidan eg likevel er i "skriva meiningslaus post" modus tenkte eg at eg skulle prøva om blogger har vorte kvitt hikken sin på bileteopplastingsfronten.



Biletet er altså av og med meg. Teke i Praha i sommar, sånn ca midt på natta. Akkurat passeleg gjennkjenneleg for folk som kjenner meg, akkurat passeleg diffust til at folk som ikkje kjenner meg ikkje skjønar kven eg er om eg går forbi på gata.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

lekkert

October 11, 2006 4:41 PM  
Anonymous Guri said...

Jupp. Veldig :p

October 11, 2006 6:06 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home