26.10.06

Norsk film og vaskemaskiner

I dag har eg vore og sett film på kino for fyrste gong på lenge. Med jobben faktisk. Dei observante lesarane mine lurar sikkert på kvifor eg ikkje var på kino under BIFF. Vel, det er ikkje altid ein får tid til alt. Dessutan var eg med teatergruppa mi og spelte på globaliseringskonferansen.

Uansett. I dag såg eg (den norske filmen) Fritt Vilt.




Fritt Vilt er noko så skjeldant som ein norsk fil med kvinneleg hovudrolle. Og ikkje nok med det, men dama er faktisk tøff og handlekraftig og. Hurra!

*****

Då eg skulle skriva meg på vaskelista på vaskeloftet i buretslaget i helga var det ingen nye lister, så eg skreiv på eit ark. I går var eg opp og sjekka, då var det endå ikkje kome nye lister. I dag, då eg skulle opp å vaska klede, hadde det kome ny liste, og nokon hadde teke vasketida mi. Fyttikatta! Eg skal vekk i helga og kl 06.30 på mandag skal eg ta fly frå flesland til Peru. Av og til (eller ganske ofte eigentleg) vert eg så sur. Grr.

Som sagt skal eg til Peru, så då vert det stille her eit par veker før eg vender attende. Medan eg er i Peru kan dei som vil følgja med på reisebloggen min.

7 Comments:

Blogger Mari said...

God tur til Peru! Eg kjem til å følgja med på reisebloggen.

October 27, 2006 9:32 PM  
Anonymous Anje said...

Vaskeloftkjipinger!

Du får gi de inn.

Hils til Anna, og ikke minst, god tur til Peru!

Gleder meg til å lese bloggen.

October 28, 2006 11:08 PM  
Anonymous Guri said...

Takk, tak :)
Ha det fint i Peru :)

November 06, 2006 5:12 PM  
Anonymous Guri said...

Har det fint i peru, skulle det stå...

November 06, 2006 5:12 PM  
Blogger Tine said...

God tur! Det kommer nok til å bli en fantastisk reise!

Nå skjønte jeg plutselig hvorfor folk syntes den filmen er så skummel. Jeg turte ikke se lenger enn til dusjen, for jeg er alene hjemme.

Tine=pyse.

November 13, 2006 1:15 AM  
Anonymous Guri said...

Har hatt ein fin tur eg :)
Reiser heim i dag då. Sukk.

Haha. Syntes ikkje filmen var skummel eg, men eg har nok ein litt for høg skummelterskel... Alle dei andre i kinosalen syntes i alle fall openberrt at filmen var dritskummel.

November 14, 2006 5:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

Takk for interessant informasjon

December 26, 2009 1:38 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home