10.10.06

Av og til

vert eg så sur.
Det er noko gale med internettet heime, så eg får verken kobla meg til internett med datan ELLER brukt ip-telefonen (ip-telefonen er Anna sitt verk), så då må eg ringa telenor frå jobb, for å ringa frå mobil er jo dødyrt. Meeeen, når eg ringer frå jobb kan eg jo ikkje sitja og sjå på modemet for å sjå kva som blinkar/lyser på det, så då kan dei visst ikkje gjera nokon ting.
Dessutan stiller dei masse dustespørsmål av typen "har du prøvdt å kobla datan direkte til modemet?", "har du prøvd å slå av og på modemet". Ja, for f***. Eg er jo ikkje SÅ inkompetent heller då.
Dustetelenor.
Grrr.

Ikkje får eg betalt rekningar, ikkje får eg sjekka e-post (bortsett frå at flinke meg greide å omgå filteret på jobb i dag og kom meg inn på gmailen, hurra) eller nokon ting. Huff.

4 Comments:

Blogger androida said...

Nice, nå husker jeg hvordan det var da jeg måtte ut å ringe fra telefonkiosk til kundeservice som ikke kunne hjelpe meg hvis jeg ikke satt hjemme. Stagnerer jo nesten uten internett.

October 10, 2006 1:34 PM  
Anonymous Guri said...

I know.
Så no vert det mobilrekning frå helvete.
Vurderar å gå til innkjøp av halgle... :p

October 10, 2006 3:18 PM  
Blogger androida said...

Tror en hagle kan gi deg internett tilbake da?

October 10, 2006 7:32 PM  
Blogger Guri said...

Nei, ikkje eigentleg...
Men ein "ny" person på telenorsupporten kunne det. Så no er alt bra att :)

October 10, 2006 11:20 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home