12.9.06

Hups!

Greide å føkke det opp då eg prøvde å pinga bloggrevyen, så no skriv eg dette, for å få pinga mitt superbra innlegg ei gong til.

"Veit du kven dette er?

Ikkje?
Dama på hundrelappane heiter Kirsten Flagstad, og er saman med Ibsen, Munch og Grieg ei(n) av dei mest kjende nordmennene (kvinnene) i utlandet nokon sinne.

Ho er ei av tidenes største operasongerinner og vert av mange rekna for å vera songaranes dronning, århundrets stemme, verdas mest dramatiske sopran og sist men ikkje minst den største Wagner-songerinna nokon sinne. Med andre ord, ho var nokon du burde kvita kven er."

Les resten her.

8 Comments:

Anonymous Sexy Sadie said...

Flagstad er min favorittstemme. Når hun synger When I am laid in earth fra Purcells Dido & Aeneas så fryser jeg på ryggen.

September 16, 2006 6:30 PM  
Anonymous Guri said...

Den songen er fantastisk.

September 18, 2006 4:52 PM  
Anonymous Sexy Sadie said...

Jepp, jeg er vill etter den selv.

September 27, 2006 9:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

jada bare belær oss meg masse3 undævedig info. dete rer jo bare en "smuloe"bere eenn HOtell Cewsar :p

September 30, 2006 3:28 AM  
Blogger Guri said...

Sadie: og kanskje du får høyra meg synga den ei gong ;) Neidå, eg har eigentleg ikkje den stemmetypen... men kven veit ;)

Anomym: Er du full?

September 30, 2006 12:39 PM  
Anonymous Camilla said...

Hei Guri, Camilla her. Jeg ville bare si at jeg har leget en ny blogg. På blogg.no! sjekk den ut!

www.figueroa.blogg.no (figueroa som i etternavnet mitt)

- Camilla

October 01, 2006 9:22 PM  
Anonymous Dyveke said...

Jeg hadde den glede av å bo i Kirsten Flagstads vei før! Hundrelappen var vårt ikon, og vi hørte ofte på henne. :)

October 08, 2006 2:24 AM  
Anonymous Guri said...

Camilla: Kult :)

Dyveke: Dødsbra!

October 09, 2006 1:05 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home