6.6.06

6.6.6

I dag er det den kulaste datoen i dette årtusenet.
Dyrets dag.

Eg skulle eigentleg på konsert, med Octavia. Eg har aldri høyrt dei, men ryktet seier dei er bra. However, det var ingen som kunne vera med, og eg er uansett så trøyt at eg nok heilt fint hadde fått til å sovna under bråkemusikken. Så...

Tilværet er mildt sagt kaotisk for tida. "Alle" driv på og flyttar, eller har eksamenar. Sikkert halvparten av folka eg heng med til vanleg skal på utveksling det neste halve året, og sidan eg reiser snart sjølv er eg nøydd til å seia "ha det bra" til alle saman akkurat no.

Som om ikkje det var nok driv mine to betre tredjedelar og på og flyttar, så leiligheita ser "litt" bomba ut for tida. Dessutan har eg drive på med å leita etter nokon andre som kan flytta inn på det ledige rommet (det var for så vidt eigentleg ikkje så vanskeleg).

Så, for å oppsummera. Eg reiser om ei veke og har eigentleg ikkje planlagt ein dritt (og eg skal ikkje berre på interrail), huset ser bomba ut fordi Signe og Ranveig flyttar, eg sit i ein valkomite med ei meir eller mindre håplaus oppgåve (neidå, det ordnar seg no), eg har altfor mange eg må ta ein avskjesøl med på altfor kort tid og eg MÅ bli ajour på jobben for å få lov å avspasera den siste dagen før eg reiser.
*sukk*

Altså stressa, men still going strong!

4 Comments:

Blogger Shadow said...

Shadow har sett Octavia! 3 ganger!

og de er veldig, veldig bra!
har Cden deres hvis du vil høre på...

avskjedsøl?

June 08, 2006 5:12 PM  
Anonymous Guri said...

Kult.

Avskjedsøl er bra.
Må vel bli onsdag. Då skal bandet til fatima spela på eggstock.

June 09, 2006 6:00 PM  
Blogger Shadow said...

Kan ikke på onsdag,eller før det for den saks skyld. har eksamen på torsdagen. Da må det vel kanskje heller bli velkommen tilbake øl?

June 11, 2006 11:16 PM  
Anonymous Guri said...

I og med at eg reiser rett etter jobb på torsdag må det vel det.
Jaja.
Velkomen tilbake-øl er og bra :)

June 12, 2006 9:52 AM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home