3.5.06

1. mai

Eg har dessverre eit heilt vannvittig søvunderskot for tida, og er nøydd til å prioritera soving framfor blogging. But I'll be back!

Uansett kan eg jo prøva meg på ei aldri så lita oppsummering av 1. mai sånn i og med at eg allereie skriv no :p

Dagen byrja med ei litt stressa Guri som måtte dusja, eta og skriva appell før eg gjekk avgårde til RU/RV kontoret* for å møta teatergruppa mi, RØD!. Sånnn i og med at eg likevel var der joina eg 1. mai-frukosten. Very nice.
Etter frukost og siste-liten orging med teatergruppa bar det avgarde til vågsallemeningen der eg heldt appell om Ta Natta Tilbake**.
Etter endt appell var det klart for teatergruppestunt. Anna gjekk på stylter, hadde på seg dress, hatt og dollarteikn, ho var kapitalen. I band hadde ho alle oss andre som var media, ytringsfridom, håp, kjærleik og Jonas Gahr Støre (humoristiak innslag jah). "Alle me andre" hadde kvite masker på oss. Stuntet gjekk utruleg bra og fekk veldig mykje (positiv) merksemd. Me var nok dei mest fotograferte folka i bergen den dagen.
Det var bilete av oss iblant anna BA (men eg finn det ikkje på nett).
Etter mange timar på beina i band, gjekk me på kafe Kaffan og åt mais og kake. Det var det siste eg åt den dagen...

Etter endt kakeeting vart eg med Anna heim for å sjå dagsrevyen i tilfelle me var med. Det var me ikkje. *sukk* Jaja.
Det var sånn om lag då eg fann ut at det hadde vore fint å gå og ta ein øl med diverse kameratar. Som sagt så gjort. Eg treng vel kanskje ikkje nemna at med fint lite anna enn frukost innabords vart jo det ei festleg oppleving. Uansett var eg heime og i seng til klokka var rundt tolv.

Alt i alt hadde eg ein strålande dag. Veret var fint, appellen og teatertingen gjekk fint og alle var blide, hyggelege og snille.
Konklusjon: Det er veldig mykje kulare å vera ung og vakker sosialist enn litt treig Fpuar. (Fpu hadde "motdemonstrasjon" mot 1. maitoget. Dei var ti stykk. Maks. Nokså festleg eigentleg.)


*Teatergruppa er partipolitisk uavhengig. Men både SU og SV og RU/RV har vore så elskverdige å stilla lokale til disposisjon for oss. Takk:)

**Meir info om Ta Natta Tilbake kjem når planane er klare.

6 Comments:

Blogger Gina said...

Det var et utrolig kult stunt dere hadde! Veldig bra med litt annerledes innslag i toget! :)

May 04, 2006 12:22 PM  
Anonymous Guri said...

Thank you :)
Det var jo generellt sett ein utruleg vellykka dag vil eg påstå ;)
Håpar forresten du og Ingvild ikkje blei altfor plaga av meg og gjengen sånn utover kvelden... huff... *rødme*

May 04, 2006 4:41 PM  
Anonymous Grubleline said...

Høres ut som en bra dag!

Syns det var morsomt med de stakkars Fpu-erne.
Ti-hi :-)

May 06, 2006 9:03 AM  
Anonymous Guri said...

Litt desperate Fpu'ara er altid veldig morosamt ;)

May 07, 2006 11:47 PM  
Anonymous Anje said...

Bra appell!

Og veldig kult tetaerstunt, særlig Anna på stylter ...

May 10, 2006 1:42 PM  
Blogger Guri said...

Thank you :)

May 10, 2006 4:44 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home