27.3.06

Uberkjerringa Guri

Vel, no vil jo eg påstå at det fins ulike typar kjerringar. Det fins bitch-kjerringar, trollkjerringar (slike som i eventyra) og det fins kaffeslabberskjerringar. Eg skal ikkje legga skjul på at eg kanskje høyrer inn under minst ein av dei nemnde kjerringkategoriane. Ikkje synes eg det er noko gale med å vera kjerring heller. Uansett, Grubleline har "tægga" meg med "kjerringtesten", så her kjem svaret alle ventar på; er Guri ei kjerring...

"Hvis du ikke er sikker på om du holder på å bli, eller kanskje allerede ER kjerring, bør du ta kjerringtesten. Hvis du nikker gjenkjennende til mindre enn 5 av kjerringtegnene under, kan du slappe av vel vitende om at du langtfra er noen kjerring. Treff på 5 -10 kjerringtegn viser at du er i faresonen. 10 - 20 JA viser at det definitivt er fare på ferde, mens over 20 JA tyder på at du burde gått av med pensjon."

-Du bruker mer penger i uka enn i helgene.
Eh, ja? det er jo på ein måte flest dagar i veka då...
-Du har duk og blomsterpotte på TV-en.
Eg har verken duk, blomepotte eller TV, så nei.
-Du rydder jevnlig i dypfryseren.
Eg har ikkje djupfrysar, berre sånn pittelite fryseskåp (og bra er det, ellers hadde det nok vore på høg tid at eg rydda der, burde forsåvidt ha rydda i fryseskåpet og snart).
-Du hører på Nitimen.
Nei, eg høyrer på iPod.
-Du synes det kunne vært gøy å prøve "en sånn hurtigvin".
Hurtigvin? Fins det hurtigvin og saktevin? Hæ?
-Du vet hva du skal ha til middag på søndag allerede på onsdag
Eg veit ikkje kva eg skal ha til middag på søndag på søndag.
-Du synes fersk gjær er bedre enn tørr gjær.
Forsåvidt, men eg brukar tørrgjær likevel.
-Du synes middag kl 19.00 er sent.
Eg synes middag klokka 19.00 er tidleg...
-Du har fem kasser med julepynt.
Eg feriar ikkje jol...
-Du kjøper julepynt på salg i januar.
Det kan jo henda, joletreljos kan brukast til mykje rart det.
-Du snakker heller med kvinner på fest.
Vel, dah! Korleis skulle det elles verta noko på meg? Ofte er det berre jenter på festane eg er på uansett.
-Du blir lykkelig over en ny kjele.
Ja. Litt for glad i ting er eg. Sånn på generell basis.
-Du lager pudding eller grateng av alle middagsrester.
Hadde sikkert gjort det om eg nokonsinne hadde middagsrestar, men eg et vanlegvis opp maten min.
-Du spiser Kongen av Danmark eller Honningkamfer.
Eg et eigentleg ikkje sukker (blir så hyper), men kongen av danmark er jo veldig godt då, så i teorien må det nok verta ja.
-Du spiser alltid rekecocktail til forrett.
Nei. Har aldri ete rekecocktail til forrett (fruktcocktail derimot, neidå, tulla).
-Du synes det er festlig med fiskekabaret.
Ja, i alle fall når mamma skal laga. Haha.
-Du begynner å bruke de broderte dukene som du har fått av svigermor.
Har ikkje svigermor, har ikkje dukar. Om eg hadde hatt svigermor og dukar hadde eg likevel ikkje brukt dei.
-Du har ferdiglagede middager med på påskeferie.
Nei, middagslaging er ein utruleg bra måte å sleppa unda skigåing på.
-Du synes dronning Sonja har mange artige hatter.
Ja, men mine eigne er mykje finare.
-Du går med lysebrune nylonstrømper til skjørt.
Nei! Ljosebrune nylonstrømper er grellt. Det ser ut som om ein trur folk trur ein er så brun. Gah. Om dei er sånne tjukke av ull eller bomull går det greit.
-Du har tellekant på trusene.
Trur ikkje det går an å ha tellekant på trusene mine. Men om det hadde gått hadde eg hatt det. Eg har tellekant på sokkane og nylonstrømpebuksene, og, vel, alt. (Det vert ja?)
-Du har brettede plastposer i vesken i tilfelle du skal handle noe.
Nei. Men eg har med sekk når eg skal handla.
-Du sjekker kølappen på polet hver gang det plinger.
Ja. Gullfisk kallar me slikt.
-Du tar bilde av din praktfulle balkongkasse og viser det fram på jobben.
Oioioi! Eg veit kva eg skal få meg, verandakasse! Eg har jo veranda.
-Du synes det er for sent å gå på nier'n på kino.
Ja, så seint på kvelden har eg betre ting å gjera på ;)
-Du får såpe i julegave.
Ikkje no lenger, eg trudde det var ei barnegreie?
-Du plukker bort støv og hår fra andres klær uten baktanker.
Ja.
-Du bruker samme tepose to ganger.
Ja, om eg er fattig (og det er eg ofte).
-Du har med pute når du skal kjøre langt i bil.
Køyrer aldri bil, men har med puta og pledd på toget, så hadde sikkert hatt det med i bil og.
-Du melder deg inn i bokklubben bare for å få kaffeserviset.
Ikkje kaffeserviset, eg drikk ikkje kaffe, men alle dei andre greiene. Oppevaringsboksane, for eksempel, eller dynetrekket.
-Du har våtservietter i bilen.
Eg har ikkje bil, kan aldri tenka meg at eg hadde hatt våtserviettar i den om eg hadde hatt bil.
-Du soler deg i vanlig BH.
Eg solar meg ikkje. Til det er eg for glad i den veldig kvite huda mi.
-Du danser swing til all slags musikk.
Ja, og gjerne med veldig høg promille.
-Du svømmer som en hund for ikke å bli våt i håret.
Eh, nei? Eg sym som ein hund for ikkje å få vatn i nasen og augene. For øvrig trur eg ikkje at å symja som ein hund i denne testen tyder det sama som det eg og søstrene mine kalla "hundesymjing" då eg var lita.
-Du kjøper "gode" sko.
Ja, kva ellers skulle eg kjøpa? Vonde sko?
-Du har paraply i håndvesken.
Nei, det er paraplyen for stor til.
-Du tar selv initiativ til slektsstevne.
Ja.
-Du tar vare på tomme rømmebokser og syltetøyglass.
Nei, og eg kastar Ranveig sine i smug.
-Du bruker sukkerbit til kaffen.
Eg drikk ikkje kaffi. Det er vondt.
-Du serverer fyrstekake, rullekake, smurt lefse eller smultringer når du inviterer til kaffeselskap.
Sånn bortsett frå at eg ikkje inviterar til kaffeselskap så ja. Noko gale i det kanskje?

Oi! om eg tel med den med verandakassa hadde eg tjue. Må telja ei gong til. Det er tjue... Det er den høgaste scoren eg har sett på denne testen. Og eg som berre er 21... Jaja, pensjonisttilværelese here I come... *sukk*

Uansett. Galskapen skal ikkje få lov å enda med meg, så eg sender testen vidare til Kamilla (om du får så mykje som eit einaste poeng skal eg le meg fillete) og Katarina (om nokon skal verta lika mykje kjerring som meg må det vera du...).

Den eminente überkjerringa for nokre år sidan.

4 Comments:

Anonymous Frk bibelstripp said...

oioioi. Da må æ nok joine dæ i kjerringklubben ja Gurimor. Æ syns forsåvidt de spørsmålan der va ganske dumme, å ethvert fornuftig menneske blir kjerring på den testen. Hvertfall nesten (kæm putte blomsterpotte oppå TVn forresten?Da kjæm man bare t å søle vann i maskineriet). Kjerring betyr forresten ei som e holdt kjær, å d like vi.

March 27, 2006 8:12 PM  
Blogger Guri said...

Hehe. Du passar nok bra inn i kjerringkubben ja ;) Du strikkar jo til og med! Bestemor putte blomapotter på TVen, men den TVen er ikkje i så aktiv bruk at det gjer noko då...
Jupp, har det fint som kjrring eg :D

March 27, 2006 10:06 PM  
Anonymous Grubleline said...

Haha, festlig! :-)

March 28, 2006 1:21 AM  
Blogger kamilla said...

kjerringtesten?? Ok, får vel ta den då...

March 28, 2006 6:28 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home