22.3.06

Om eg vil kvafornoko? Vaska???!

I dag fekk eg ein god, gamal klassikar på sms frå ei veninne. Lik som meg har de sikkert høyrt denne før, men kanskje hadde de og gløymt denne historia?

Det var ei gong ei vakker, sjølvstendig prinsesse.
Ho fann ein frosk i det ho sat og fundera over livets spørsmål.
Frosken hoppa opp i fanget hennar og sa;
-Ei gong var eg ein vakker prins.
-Om du kyssar meg vert eg til ein prins igjen, så kan me gifta oss og bu i slottet ditt.
-Der kan du laga mat til meg, føda borna mine, vaska klærne mine og for altid vera takksam for å gjera det.
Den kvelden, medan ho åt froskelår, lo ho godt for seg sjølv og tenkte;
-Ikkje faen!

Er ikkje den bra?
Tihi...


Og så berre for å ilustrera kva ein IKKJE skal gjera...

***

Som alle veit er jo statcounter ein morosam ting.
Her om dagen hadde eg fått besøk frå dette kristne, amerikanske, bloggekollektivet (kan ein sei bloggekollektiv?). Kva dei fekk ut av sida mi, sånn i og med at eg skriv på norsk, er uvisst... Men uansett eigentleg morosamt å sjå korleis andre tenker.

9 Comments:

Anonymous Grubleline said...

Ikke godt å si hvordan de havnet hos deg. Kanskje de bare likte språket - nynorsk er jo så vakkert :-)

March 22, 2006 11:08 PM  
Anonymous Guri said...

Tihi.

Det kling bra men me skjønar ikkje ein dritt, liksom :p
Kanskje dei skal læra seg norsk...
Eller ikkje.

March 23, 2006 10:51 AM  
Blogger Katarina Storalm said...

Men hvordan klarer du å se HVEM som er inne på sida di? Det skjønner jeg ikke.

March 23, 2006 1:20 PM  
Blogger Katarina Storalm said...

Jeg mener, jeg ser hvor mange, men ikke hvor de kommer fra.

March 23, 2006 1:21 PM  
Blogger Guri said...

Gå inn på prosjektet, trykk på "recent pageload activity" i margen til venstre, eller du kan trykka på "came from" i margen til venstre. Om du ikkje finn det kan eg visa deg det ei gong eg er på besøk :)

March 23, 2006 8:18 PM  
Blogger Evil Giraffe said...

Jeg har alltid tenkt at det sannsynligvis er en grunn til at den selvutnevnte "prinsen" ble forvandlet til en frosk i utgangspunktet.
Slikt skjer sannsynligvis ikke med snille, oppegående mennesker, mener jeg.

March 26, 2006 1:38 PM  
Blogger Guri said...

Nei, sansynlegvis ikkje...

March 27, 2006 6:38 PM  
Blogger Shadow said...

Kjempeflott historie!

March 30, 2006 10:37 PM  
Blogger Guri said...

Jupp!
I think so.

March 30, 2006 11:36 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home