25.1.06

Hjeeeeelp!!!!

Ein del har kanskje lagt merke til at det har vore litt stille her i det siste. Dette er på grunn av at eg har teori og gehørprøve på griegakademiet på laurdag (28. jan). Og denne MÅ eg stå på om eg skal gå der. (Har ein andre sjanse i opptaksveka, men det er berre heilt usansynelg stress.)
Resten av opptaksprøvane er i veke 10 (griegakademiet) og i veke 11 (Noregs musikkhøgskule). Eller med andre ord, i veke (8), 9, 10 og 11 skriv eg nok ikkje så mykje her. Med mindre eg kjem inn då :)
Så veit de det...
Wish me luck :D

6 Comments:

Anonymous Guro said...

Lykke til! Det kommer til å gå kjempebra, og siden Rød Snø har jeg kun referert til deg som "Operasangeren"! :D

January 27, 2006 5:10 PM  
Blogger Guri said...

takk takk :)
"Operasangeren", hm, søtt :p

January 27, 2006 5:49 PM  
Blogger Softtag said...

nynorsk er søtt! det tenner meg litt!

men, dykk i ottar har vel litt anstrengt forhold til menns tenning.


Softtag

January 28, 2006 11:57 AM  
Blogger Guri said...

Merkeleg at eg sikkert har både meir og betre sex enn deg då...

January 28, 2006 6:19 PM  
Blogger Mari said...

Eg er glad det ikkje er meg som skal på opptaksprøvar i år, eg føler eg har gjort min del av dei på ei stund. Men eg ynskjer deg masse lukke til. Sjølvsagt kjem du inn!

January 28, 2006 7:13 PM  
Blogger Guri said...

Vel, takk :)
Gjekk ikkje altfor bra på teori og gehør i dag då.
Og det var teorien som gjekk verst. Jeees. Den kan eg jo liksom og alt... Jaja...

January 28, 2006 8:15 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home