19.1.06

Dette er ikkje ei kontaktannonse...

men eit rop om hjelp.
På same måte som Marina ser eg på meg sjølv som ei jente som greier å fiksa dataen sin sjølv. Eigentleg ei jente som greier å fiksa det meste sjølv.
Om vasken blir tett kan eg ordna det (sjølv om det er så ekkelt at det er best å få hjelp), om noko "forsvinn" på hardisken kan eg finna det igjen og når mamma og pappa får virus på pc sin kan eg fjerna det for dei.
Til trass for dette har eg i det siste støytt på ein del problem på datafronten som eg trur eg treng litt hjelp med. Samtlege av desse problema kan knytast til blogginga mi.
Med unnatak av oppdateringsansvar for heimesida til Voss SU ein liten periode på vidaregåande har eg aldri før drive på med HTML-koding og slikt, så her er eg varkeleg på ukjent grunn. Og det har jo gått fint, til no. Eg har jo funne ut korleis ein legg til linkar, både på sida og i tekstane, korleis ein får bileta til å bli slik som ein vil, korleis ein finn ut kor mange som er innom sida og andre kjekke ting. Men no har eg altså funne ut at eg vil endra på layouten. Oi! Det var skummelt. Må ikkje eg koda i tempaltet då? I så fall føler eg at det er stor "fuck-up-faktor". Fins det ein lettare måte?
Og så har eg jo sett meg litt rundt her i bloggebyen, og her har eg sett at det er mange som har sortert blogginlegga sine under kategoriar. Korleis får eg til det?
Sjølvsagt har eg ca tusen andre ting eg luarar på og, men det får me ta litt etter kvart.
Og ja, eg veit at eg nok kan finna ut av både det eine og det andre ved å sjekka denne "guiden" på bogger, men det har seg slik at eg ikkje kan datauttrykk verken på norsk eller engelsk, så ofte kunne alle dei smarte tipsa like godt ha stått på russisk og eg hadde forstende akkurat like mykje...
No håpar eg sjølvsagt på heidundrane respons på dette inlegget og massevis av smarte tips.
Om ein synes at ein kommentar blir for kort går det an å e-posta meg på raudstjernekrøllalfahotmaildåttcom, så kan eg sende deg msn adressa mi.
Snakkas :D


Det er lett å få dataen til å sjå pen ut, bloggen derimot...

2 Comments:

Blogger kamilla said...

korleis finn ein ut kor mange som er innom sida?

January 20, 2006 11:38 AM  
Blogger Guri said...

Gå inn på www.statcounter.com
Sida er sjølvforklarande. Berre ei åtvaring. Det er vanedannande...
Have fun :)

January 20, 2006 9:20 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home