6.12.05

Om møtekultur og sånn

No har eg nettopp vert på møte. og eg må sei at eg er litt indignert. For maken til hersketeknikkbruk er det lenge sidan eg har sett. Oh my god. Her er ein på møte i ein organisasjon der ein i alle fall skulle tru at medlemmane hadde ein viss feministisk forståelse av samfunnet. Men nei då.
Det er greit nok at innleiaren kom litt seint, og at det på grunn av dette var litt anarki på byrjinga av møtet. Eg meinar, sånt hender jo. Men eit minimum av respekt for at andre snakkar må ein jo likavel kunne forventa. Det er jo ikkje ein gong eit spesielt feministisk krav, det er vanleg FOLKESKIKK.
Men det verste var for øvrig at til trass for at dette møtet var eit jævlig godt eksempel på at jenter og gutar ikkje stiller på lik fot her i verda og at særskilt jenteorganisering er ikkje berre lurt, men naudsynt, så satt ein masse gutar (og nokre jenter) der og påsto at hersketeknikkar rammar gutar i like stor grad som jenter og at særskilt jenteorganisering er dikriminering av gutar.
Eg gir opp... Har ikkje folka auger i hovudet? Kan dei ikkje sjå kva dei sit der og gjer på? Er dei blinde og døve?

Er det nokon der ute som blir med på å laga eit nytt land? Der alle blir behandla som individ og ikkje som kjønn, der alle blir respekter for den dei er og ingen trur dei har større rett til å snakke in public enn meg berre fordi dei tilfeldigvis har ein dum utovertiss....

6 Comments:

Blogger anna said...

Yoho Guripuri! Det kom vel ikke som en bombe på deg plutselig at revolusjonære menn ikke nødvendigvis er feminister? Jeg har mistet trua på disse revolusjonære mennene jeg... Haha, neida mye tull ute og går en tidlig morgen. Kan du forresten anonymisere linken til bloggen min litt, kalle den lille frøken for eksempel? Prøver å unngå at alle de andre vennene mine utenfor den revolusjonære sekt finner bloggen min ;) Og neste gang du kommer til Oslo skal du få tafse på hunden min så mye du vil!

December 07, 2005 9:29 AM  
Blogger Katarina Storalm said...

Hei Guri! Skal jeg linke til deg fra bloggen min?

December 07, 2005 3:55 PM  
Blogger Guri said...

Lille frøken: Var ikkje akkurat noko sjokk nei, var berre ekstra ille denne gonga. Trur forresten i alle fall ein av dei verste eigentleg er dekans...
Noe r du forresten "lille damen...." :)

Katarina: Hei og JAJAJA

December 07, 2005 4:42 PM  
Anonymous Andreas said...

ja vi revolusjonære menn kan være noen svin av og til, alt for ofte, det hender jeg tar meg selv i hersketeknikker, selv om jeg prøver å la være. Men selv om man vet om dem så er det ikke alltid like lett å "la være å bruke dem" når man er oppdratt til å gjøre det.
Gi oss revolusjonære menn litt forståelse også, men si fra når vi bruker dem (helst ikke i plenum). Jeg vet i alle fall at jeg setter pris på det :)

December 14, 2005 3:35 AM  
Anonymous Guri said...

At det går an å bruka hersketeknikkar ved "uhell" er jo noko eg forstår, det gjer eg jo stadig sjølv.
Howewer var hersketeknikkbruken på møtet over ikkje heilt på ups, eg brukte ein hersketeknikk-stadiet. Eg kan vanskeleg tru at desse gutane ikkje er klare over kva dei gjer, og om dei ikkje skjønar at dei er heilt ute og køyrer har dei imponerande lite sjølvinnsikt...

December 14, 2005 10:48 AM  
Anonymous Andreas said...

Nå var ikke jeg på møtet så skall ikke utale meg om det heller.

Utaler meg bare på mine egene vegne, jeg tar meg selv alt for ofte i å bruke hersketeknikker, og om folk sier fra til meg slik at jeg kan bli mer ops på det blir jeg glad, om de gjør det på en kammeratslig måte :)

December 14, 2005 11:48 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home